WAKACYJNA WYPRZEDAŻ - nawet 70% taniej! KUP TERAZ | 15% rabatu na nieprzecenione produkty z kodem LATO
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Blog o jodze

Aerial joga, czyli joga na szarfach

Joga to bardzo popularny sposób spędzania aktywnie czasu. Oferuje ona wiele różnych rodzajów oraz jest na tyle elastyczna w modyfikacji, że właściwie każdy może ją praktykować. Obecnie coraz więcej słyszy się o aerial jodze, czyli połączeniu jogi i akrobatyki, która praktykowana jest na specjalnych szarfach. Dowiedz się wszystkiego na temat aerial jogi, czym jest, jak powstała, jak ją praktykować, jakie niesie korzyści, kto może ją uprawiać, jakie są przeciwwskazania do jej praktykowania i wiele więcej. Zapraszamy!

 
Czytaj więcej
Czakry - kompletny przewodnik

Joga to nie tylko zestaw asan. Jest to także doświadczenie duchowe. Mówi się, że to, czym wypełniliśmy nasze czakry, to myślimy i czujemy. Czym są czakry? Jakie one są? Jak je odblokować? Na czym polega joga czakr? To, i wiele więcej, dowiesz się czytając dalej.

 
Czytaj więcej
 Pozycja Szewca (Baddhakonasana) - Poradnik
Każda pozycja w jodze ma wpływ na konkretne partie naszego ciała oraz umysłu, dlatego dobrze jest dobierać praktykę do naszych potrzeb. Pozycja Szewca świetnie sprawdzi się u kobiet w ciąży i mężczyzn, którzy mają problemy z prostatą. Asana ta otwiera biodra oraz wspomaga działanie organów rozrodczych. Dowiedz się więcej na temat Pozycji Szewca: czym jest, jak wygląda, jakie są korzyści i przeciwwskazania do jej wykonywania oraz jak można ją modyfikować, czytając dalej.
Czytaj więcej
Pozycja Ryby (Matsyasana) -Poradnik
Pozycja Ryby, czyli Matsyasana to doskonały sposób na zrelaksowanie się po długim dniu w pracy. Pozwala ona bowiem rozluźnić spięte mięśnie oraz uspokoić umysł. W idealnej wersji tej pozycji dobrze jest ułożyć nogi w Lotosie, ale można je mieć również wyprostowane. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o Matsyasanie, jak ją wykonać, korzyściach i przeciwwskazaniach oraz jej modyfikacjach to czytaj dalej.
Czytaj więcej
Joga na ból głowy – co warto o niej wiedzieć?

Joga na ból głowy to spokojna praktyka zarówno dla osób cierpiących na częste migreny, jak i dla tych, którzy ból głowy odczuwają zdecydowanie rzadziej. Joga ta jest relaksacyjna i ma służyć rozluźnieniu ciała oraz uspokojeniu umysłu. Ćwiczenia te możesz stosować profilaktycznie lub w momencie, w którym pojawi się ból głowy. Dowiedz się więcej na temat oddziaływania jogi na ból głowy czytając dalej.

 
Czytaj więcej
Joga na Krześle -  [Kompletny Przewodnik]
Jogę można wykonywać wszędzie. Jej pozytywny wpływ na ciało i umysł sprawia, że staje się ona coraz popularniejsza. Joga na krześle to świetne rozwiązanie dla osób pracujących za biurkiem, z ograniczoną mobilnością, czy seniorów. Dowiedz się czym jest joga na krześle, jakie asany wykonywać oraz jakie korzyści płyną z tego typu praktyki jogi, czytając dalej.
Czytaj więcej
Joga na rwę kulszową [Najlepsze ćwiczenia]
Czy kiedykolwiek podczas podnoszenia ciężkiego przedmiotu poczułeś ostry ból w dole kręgosłupa, który promieniował przez pośladek, aż do uda? Jeśli tak, to prawdopodobnie doświadczyłeś rwy kulszowej. Może ona wystąpić jednorazowo lub wracać. Jak sobie pomóc w bólu oraz jak uniknąć pojawienie się rwy kulszowej? W jaki sposób joga może pomóc w zminimalizowaniu dolegliwości związanych z rwą kulszową? Tego dowiesz się z poniższego artykułu.
Czytaj więcej
Joga na Nadgarstki  [Wszystko co musisz wiedzieć!]

W obecnych czasach bardzo często używamy telefonu, laptopa, komputera. Nasze dłonie i nadgarstki stają się przez to bardzo napięte, a co za tym idzie, zaczynamy odczuwać dyskomfort i ból. W dzisiejszym wpisie doradzimy Ci jak wzmocnić i uelastycznić nadgarstki oraz jak uniknąć wystąpienia dolegliwości związanych z nadgarstkami poprzez praktykowanie jogi.

 
Czytaj więcej

Łącz promocje i kupuj taniej! Zyskaj upust na zakupu przy dodaniu do koszyka określonego zestawu produktu. Gdy odpowiedni zestaw znajdzie się w koszyku, ceny automatycznie się przeliczą. Promocja działa tylko do 31 maja!

Czytaj więcej
pixel