Zwroty i reklamacje
Jak dokonać zwrotu produktu?
Jeśli chcesz dokonać zwrotu zamówienia masz 2 możliwości:
1. W ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki dodaj zwrot w panelu naszego sklepu. To bardzo proste! Szczegółową instrukcję znajdziesz tu:
W ciągu 14 dni od dodania zwrotu wyślij paczkę ze zwracanym towarem i dokumentami do naszego magazynu. Jeśli zwrot dodasz przez nasz panel, będziesz miał/a możliwość wygenerowania etykiety do Paczkomatu z już wypełnionymi danymi - wystarczy, że nadasz paczkę w najbliższym Paczkomacie. Dzięki wybraniu tej opcji dostarczasz nam 100% niezbędnych informacji i masz pewność, że Twój zwrot będzie szybko przeprocesowany.
Zwrot z AlleKurier
Jeśli chcesz dokonać zwrotu zamówienia masz 2 możliwości:
2. Jeśli nie masz możliwości dodania zwrotu przez panel sklepu możesz nadać dzięki prostej usłudze AlleKurier. W ten sposób nadasz paczkę samemu w jednym z ponad 44 000 punktów nadawczych (m.in. Paczkomaty, Żabka, Relay czy Kaufland). Zasady są podobne jak w pierwszym sposobie. W ciągu 30 dni poinformuj nas mailowo o chęci zwrotu na adres info@yogabazar.pl, a następnie w ciągu 14 dni nadaj paczkę korzystając z formularza poniżej.
Pamiętaj o dołączeniu do paczki wypełnionego oświadczenia:
Lub przynajmniej kartki z podstawowymi informacjami takimi jak: numer zamówienia, imię i nazwisko osoby zamawiającej i powód zwrotu. Bez tego dokumentu czas na obsługę zwrotu (a przez to i zwrot Twoich środków) znacznie się wydłuży.
Ważne! Niezależnie od formy zwrotu:
1. Naszykuj odpowiednio zwracane produkty. Pamiętaj, że towar należy dosłać do nas w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu. W przypadku gdy towar będzie uszkodzony, brudny, w zniszczonym opakowaniu możemy odmówić przyjęcia zwrotu lub zwrócić tylko część jego wartościProsimy o dołączanie wszystkich metek, obwolut mat do jogi, oryginalnych opakowań
2. Zabezpiecz paczkę tak aby produkty nie przemieszczały się w środku i paczka bezpiecznie dotarła do naszego magazynu.
3. Do paczki wrzuć dokument wygenerowany w panelu lub wypełnione oświadczenie zwrotu lub zwykłą kartkę z podstawowymi informacjami dotyczącymi zwrotu. Bez tego dokumentu czas na obsługę zwrotu (a przez to i zwrot Twoich środków) znacznie się wydłuży.
4. Nigdy nie wysyłaj paczek za pobraniem. Pobraniowe paczki z założenia nie są odbierane przez pracowników magazynu.
5. Po otrzymaniu paczki, mamy 14 dni na weryfikację zwrotu i zwrócenie Ci środków. Zawsze staramy się to robić jak najszybciej :)
Jak złożyć reklamację?
Procedura reklamacji jest bardzo prosta.
1.Zrób wyraźne zdjęcia wady towaru i wypełnij formularz reklamacji:
2. Napisz do nas na adres info@yogabazar.pl, załączając zdjęcia wady i wypełniony formularz. Najczęściej to już wystarcza do rozpatrzenia reklamacji. Na wszystkie reklamacje staramy się odpowiedzieć w terminie do 14 dni. Dużo zależy także od czasu reakcji producenta, do którego piszemy w Twoim imieniu. O uznaniu bądź odrzuceniu reklamacji wraz z uzasadnieniem decyzji informujemy mailowo lub telefonicznie.
Prezentujemy tu tylko skrót informacji dot. zwrotów i reklamacji towarów. Kompletne informacje na temat zwrotów i reklamacji można znaleźć w Regulaminie Sklepu.
Reklamacje mat z serii Manduka PRO i Pro Lite (dożywotnia gwarancja) - nie dotyczy mat z serii Almost Perfect.
W celu złożenia reklamacji, producent prosi o wypełnienie formularza i przesłanie go na ten adres e-mail: yogisupport@manduka.com
Producent nie wymaga odsyłania maty, jedynie dołączenia zdjęć i dowodu zakupu (faktura).