BLACK MONTH - zniżki aż do 50% - KUP TERAZ
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Zwroty i reklamacje

Jak dokonać zwrotu produktu?

 Jeśli chcesz dokonać zwrotu zamówienia masz 2 możliwości:

  1. W ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki dodaj zwrot w panelu naszego sklepu. To bardzo proste! Szczegółową instrukcję znajdziesz tu: INSTRUKCJA DODAWANIA ZWROTÓW W SYSTEMIE W ciągu 14 dni od dodania zwrotu wyślij paczkę ze zwracanym towarem i dokumentami do naszego magazynu. Jeśli zwrot dodasz przez nasz panel, będziesz miał/a możliwość wygenerowania etykiety do Paczkomatu z już wypełnionymi danymi - wystarczy, że nadasz paczkę w najbliższym Paczkomacie. Dzięki wybraniu tej opcji dostarczasz nam 100% niezbędnych informacji i masz pewność, że Twój zwrot będzie szybko przeprocesowany. 
  2. Jeśli nie masz możliwości dodania zwrotu przez panel sklepu możesz nadać dzięki prostej usłudze Allekurier. W ten sposób nadasz paczkę samemu w jednym z ponad 44 000 punktów nadawczych (m.in. Paczkomaty, Żabka, Relay czy Kaufland). Zasady są podobne jak w pierwszym sposobie. W ciągu 30 dni poinformuj nas mailowo o chęci zwrotu na adres info@yogabazar.pl, a następnie w ciągu 14 dni nadaj paczkę korzystając z formularza poniżej. Pamiętaj o dołączeniu do dołączeniu do paczki wypełnionego >>> OŚWIADCZENIA <<< lub przynajmniej kartki z podstawowymi informacjami takimi jak: numer zamówienia, imię i nazwisko osoby zamawiającej i powód zwrotu. Bez tego dokumentu czas na obsługę zwrotu (a przez to i zwrot Twoich środków) znacznie się wydłuży. 

WAŻNE! Niezależnie od formy wzrotu:

  • Naszykuj odpowiednio zwracane produkty. Pamiętaj, że towar należy dosłać do nas w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu. W przypadku gdy towar będzie uszkodzony, brudny, w zniszczonym opakowaniu możemy odmówić przyjęcia zwrotu lub zwrócić tylko część jego wartości. Prosimy o dołączanie wszystkich metek, obwolut mat do jogi, oryginalnych opakowań
  • Zabezpiecz paczkę tak aby produkty nie przemieszczały się w środku i paczka bezpiecznie dotarła do naszego magazynu. 
  • Do paczki wrzuć dokument wygenerowany w panelu lub wypełnione oświadczenie zwrotu lub zwykłą kartkę z podstawowymi informacjami dotyczącymi zwrotu. Bez tego dokumentu czas na obsługę zwrotu (a przez to i zwrot Twoich środków) znacznie się wydłuży. 
  • Nigdy nie wysyłaj paczek za pobraniem. Pobraniowe paczki z założenia nie są odbierane przez pracowników magazynu. 
  • Po otrzymaniu paczki, mamy 14 dni na weryfikację zwrotu i zwrócenie Ci środków. Zawsze staramy się to robić jak najszybciej :)

 

Adres na którym przyjmowane są zwroty to: Grupa OEX dla Yoga Bazar, Łubińska 10, 05-532, Łubna

 

Jak złożyć reklamację?

 

Procedura reklamacji jest bardzo prosta.

  1. Zrób wyraźne zdjęcia wady towaru i wypełnij FORMULARZ REKLAMACJI
  2. Napisz do nas na adres info@yogabazar.pl, załączając zdjęcia wady i wypełniony formularz. Najczęściej to już wystarcza do rozpatrzenia reklamacji. 

Na wszystkie reklamacje staramy się odpowiedzieć w terminie do 14 dni. Dużo zależy także od czasu reakcji producenta, do którego piszemy w Twoim imieniu. O uznaniu bądź odrzuceniu reklamacji wraz z uzasadnieniem decyzji informujemy mailowo lub telefonicznie

 

Reklamacje mat z serii Manduka PRO i Pro Lite (dożywotnia gwarancja) - nie dotyczy mat z serii Almost Perfect.

W celu złożenia reklamacji, producent prosi o wypełnienie formularza - pobierz tutaj - i przesłanie go na ten adres e-mail: yogisupport@manduka.com

Producent nie wymaga odsyłania maty, jedynie dołączenia zdjęć i dowodu zakupu (faktura). 

Zwrot mat Sayoga

Przy zwracaniu mat Sayoga prosimy o wkładanie załączanych pasków do transportu maty obok maty. W tym celu należy najpierw włożyć matę, a dopiero później złożony pasek dołożyć wzdłuż maty. Prosimy o nie wkładanie paska nad lub pod matę!

Prezentujemy tu tylko skrót informacji dot. zwrotów i reklamacji towarów. Kompletne informacje na temat zwrotów i reklamacji można znaleźć w Regulaminie Sklepu

pixel