Otrzymaj 5%-owy kod rabatowyZapisz się do newslettera

Zwroty i reklamacje

Prezentujemy tu tylko skrót informacji dot. zwrotów i reklamacji towarów. Kompletne informacje na temat zwrotów i reklamacji można znaleźć w Regulaminie Sklepu.

 

Jak dokonać zwrotu produktu?

 

  1. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki dodaj zwrot w panelu naszego sklepu. To bardzo proste! Szczegółową instrukcję znajdziesz tu: INSTRUKCJA DODAWANIA ZWROTÓW. 
  2. W ciągu 14 dni od dodania zwrotu wyślij paczkę ze zwracanym towarem i dokumentami do naszego magazynu. Jeśli zwrot dodasz przez nasz panel, będziesz miał/a możliwość wygenerowania etykiety kuriera Poczty Polskiej z już wypełnionymi danymi - wystarczy, że bez dodatkowych formalności oddasz paczkę w dowolnej placówce Poczty Polskiej. Jeśli wybierzesz opcję samodzielnego wysłania zwrotu, wszystkie dane do wysyłki będą podane w systemie. 
  3. Po otrzymaniu paczki, mamy 14 dni na weryfikację zwrotu i zwrócenie Ci środków. Zawsze staramy się to robić jak najszybciej :) 

 

Zwrotu możesz dokonać też informując nas o tym wysyłając (w ciągu 14 dni od otrzymania towaru) wiadomość mailową na skrzynkę info@yogabazar.pl i nadając paczkę na adres magazynu: Grupa OEX/Centrum Dystrybucji, ul. Łubińska 10, 05-532 Łubna z dopiskiem dla Yoga Bazar. Do paczki należy dołączyć wypełnione oświadczenie, dostępne do pobrania tutaj. Jest to sposób cięższy w obsłudze i trudniejszy w kontrolowaniu - nie mamy dostępu do numerów trackingowych zwracanych paczek, informacje mailowe o zwrocie potrafią nie dojść lub zatrzymać się w spamie. Dodawanie zwrotów przez panel sklepu jest metodą najbardziej odporną na komplikacje ;) 

 

Ważne informacje dotyczące zwrotów.

 

  • Towar należy dosłać do nas w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu.
  • Bardzo prosimy o staranne zapakowanie zwracanej paczki.
  • Prosimy również, jeżeli to możliwe, o dołączenie wszystkich metek, oryginalnych opakowań,
  • Nie przyjmujemy paczek za pobraniem

 

Jak złożyć reklamację?

 

Procedura reklamacji jest bardzo prosta. Wystarczy napisać do nas zwykłą wiadomość elektroniczną na adres: info@yogabazar.pl, w której należy załączyć (wyraźne) zdjęcia wady i wypełniony formularz reklamacji (dostępny tutaj). W większości wypadków to wystarczy do rozpatrzenia procesu reklamacyjnego. 

Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego Biuro Obsługi Klienta (BOK) sklepu Yoga Bazar przystąpi do oceny reklamacji. Klient może zostać poproszony o dodatkowe dokumenty/informacje/zdjęcia lub nadesłanie paczki na adres naszego magazynu (Grupa OEX/Centrum Dystrybucji, ul. Łubińska 10, 05-532 Łubna z dopiskiem dla Yoga Bazar), jeśli okaże się to niezbędne.

Następnie BOK w terminie do 14 dni poinformuje o uznaniu bądź odrzuceniu reklamacji wraz z uzasadnieniem decyzji. Klient zostanie również poinformowany o dalszym postępowaniu.

 

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel