Zwroty i reklamacje

Jak dokonać zwrotu produktu?

 

  1. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki dodaj zwrot w panelu naszego sklepu. To bardzo proste! Szczegółową instrukcję znajdziesz tu: INSTRUKCJA DODAWANIA ZWROTÓW W SYSTEMIE
  2. W ciągu 14 dni od dodania zwrotu wyślij paczkę ze zwracanym towarem i dokumentami do naszego magazynu. Jeśli zwrot dodasz przez nasz panel, będziesz miał/a możliwość wygenerowania etykiety do Paczkomatu z już wypełnionymi danymi - wystarczy, że nadasz paczkę w najbliższym Paczkomacie. Jeśli wybierzesz opcję samodzielnego wysłania zwrotu, wszystkie dane do wysyłki będą podane w systemie. Pamiętaj: 
    1. Naszykuj odpowiednio zwracane produkty. Pamiętaj, że towar należy dosłać do nas w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu. W przypadku gdy towar będzie uszkodzony, brudny, w zniszczonym opakowaniu możemy odmówić przyjęcia zwrotu lub zwrócić tylko część jego wartości. Prosimy o dołączanie wszystkich metek, obwolut mat do jogi, oryginalnych opakowań
    2. Zabezpiecz paczkę tak aby produkty nie przemieszczały się w środku i paczka bezpiecznie dotarła do naszego magazynu. 
    3. Do paczki wrzuć wypełnione >>> OŚWIADCZENIE <<< lub przynajmniej kartkę z podstawowymi informacjami takimi jak: numer zamówienia, imię i nazwisko osoby zamawiającej i powód zwrotu. Bez tego dokumentu czas na obsługę zwrotu (a przez to i zwrot Twoich środków) znacznie się wydłuży. 
    4. Nigdy nie wysyłaj paczek za pobraniem. Pobraniowe paczki z założenia nie są odbierane przez pracowników magazynu. 
  3. Po otrzymaniu paczki, mamy 14 dni na weryfikację zwrotu i zwrócenie Ci środków. Zawsze staramy się to robić jak najszybciej :)

 

Zwrotu możesz dokonać też informując nas o tym wysyłając (w ciągu 14 dni od otrzymania towaru) wiadomość mailową na skrzynkę info@yogabazar.pl i nadając paczkę na adres biura: Yoga Bazar, Chmielna 73b lok.14, 00-801 w Warszawie. Do paczki należy dołączyć wypełnione oświadczenie, dostępne do pobrania tutaj. Jest to sposób cięższy w obsłudze i trudniejszy w kontrolowaniu - nie mamy dostępu do numerów trackingowych zwracanych paczek, informacje mailowe o zwrocie potrafią nie dojść lub zatrzymać się w spamie. Dodawanie zwrotów przez panel sklepu jest metodą najbardziej odporną na komplikacje ;) 


 

Jak złożyć reklamację?

 

Procedura reklamacji jest bardzo prosta.

  1. Zrób wyraźne zdjęcia wady towaru i wypełnij FORMULARZ REKLAMACJI
  2. Napisz do nas na adres info@yogabazar.pl, załączając zdjęcia wady i wypełniony formularz. Najczęściej to już wystarcza do rozpatrzenia reklamacji.
  3. Może się okazać, że będziemy musieli Cię poprosić o przesłanie paczki do naszego biura na adres: Chmielna 73b lok.14, 00-801 Warszawa tel. 690 447 426.

 

Na wszystkie reklamacje staramy się odpowiedzieć w terminie do 14 dni. Dużo zależy także od czasu reakcji producenta, do którego piszemy w Twoim imieniu. O uznaniu bądź odrzuceniu reklamacji wraz z uzasadnieniem decyzji informujemy mailowo lub telefonicznie

 

Prezentujemy tu tylko skrót informacji dot. zwrotów i reklamacji towarów. Kompletne informacje na temat zwrotów i reklamacji można znaleźć w Regulaminie Sklepu

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel