Zamówienia wysyłamy, ale wolniej! Sprawdź najważniejsze informacje dotyczące działania sklepu!

2020-03-31
W tym wpisie znajdziecie wszystkie aktualne informacje dotyczące działania sklepu podczas epidemii koronawirusa. Prosimy o wzięcie ich pod uwagę podczas składania zamówień. 

Sklep działa!

To najważniejsza informacja :) Jesteśmy zdrowi, działamy zdalnie i staramy się, aby wszystko działało jak należy. Możecie do nas dzwonić po porady w sprawie wyboru akcesoriów, dalej z chęcią Wam pomożemy i doradzimy :)
Jako, że zwroty trafiają do naszego biura, ich obsługa może się troszkę przedłużyć. Odbieramy je stamtąd 1-2 razy w tygodniu. Dlatego tak jak zazwyczaj staramy się zwrócić środki tego samego dnia, kiedy otrzymamy zwrot, teraz może zająć to kilka dni. Ale i tak staramy się być znaaacznie szybsi niż ustawowe 14 dni ;)

Czas wysyłki zamówień

Mogliście zauważyć, że na stronie głównej, na kartach produktów czy w koszyku wyświetla się mały pop-up z komunikatem o opóźnieniach. W tym momencie jest to do około 3 dni roboczych.
Skąd taki czas wysyłki?
Nasz magazyn wprowadził bardzo wiele środków bezpieczeństwa, aby chronić zdrowie pracowników i umożliwić nieprzerwaną (chociaż trochę wolniejszą) pracę. Ekipy zajmujące się pakowaniem zamówień pracują zmianowo, a między zmianami miejsce pracy jest dezynfekowane. Duża część zespołu pracuje zdalnie lub jest na urlopie, aby nie doprowadzić do sytuacji, w której kwarantanna wykluczy cały zespół z pracy. Wiele osób przebywa na zwolnieniach L4.
Nie bez znaczenia jest też fakt, że nasz magazyn obsługuje wiele firm, w tym tę, która dystrybuuje środki do dezynfekcji i z oczywistych względów ich paczki są odbierane/wysyłane priorytetowo.
Pamiętajcie także, że bardzo dużo osób kupuje teraz online i bardzo obciąża to firmy kurierskie. Dlatego nieraz opóźnienia zdarzają się także u kurierów.

Ale na stronie piszecie, że wysyłka w kilka godzin - o co chodzi?

To prawda, na kartach towarów możecie dalej znaleźć informację, że produkt wyślemy w kilka godzin. Niestety jest to mechanizm, którego nie jesteśmy w stanie w tym momencie zmienić. Zależy on od kilku technologicznych zawiłości, które ciężko jest rozwiązać. Także to co zazwyczaj jest prawdą (i nasze wysyłki wychodzą ekspresowo) obecnie wprowadza Was w błąd. Przepraszamy za to i prosimy o zignorowanie tego komunikatu i mailową informację o dostawie na kolejny dzień. W tym okresie nadrzędną informacją jest komunikat wyświetlany na górze sklepu i ten wpis. Liczymy na Wasze zrozumienie :)

Pozdrawiamy Was serdecznie i życzymy zdrowia!
Zespół Yoga Bazar
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel